Kijelölést tiltó kód

2016. február 24.

Sok érzés kavargott már bennem az életem folyamán. Volt már bennem gyűlölettől kezdve a szereteten át a szerelemig minden létező érzelem. Nem rég feltettem magamnak a kérdést, hogy: melyik is a legrosszabb, legdurvább? Nagyon sokáig gondolkoztam, de rájöttem, hogy az utálat, gyűlölet nagyon durva és rossz érzelmek, amikor már majdnem azt mondtam, hogy ez a kettő viszi a pálmát, akkor jutott eszembe, hogy van ennél sokkal rosszabb. Szerelem, ennél kegyetlenebb nincs, mert minden jót, amit csak el tudsz képzelni megpróbál veled elhitetni. Elhiteti veled, hogy fontos vagy valakinek, van akinek többet érsz az életénél is s, hogy ő mindig veled lesz és szeretni fog. Aztán amikor már a horogra akadtál és elhitted ezeket teljes mértékben, akkor omlik össze minden akárcsak egy kártyavár. Végig kell nézned, hogy amiben te éltél az csak egy sunyi, rossz, legrosszabb érzelem volt. S mindezért eldobtál: családot, barátot, ismerőst, ismeretlent. Most pedig legyen pofád eléjük állni és sírva bocsánatot kérni és várni a segítséget, hogy majd veled lesznek, amíg ki nem hevered ezt a nyavalyás szerelem betegséget. Aztán a következő alkalomnál ismét belemész ugyanabba, amiben már egyszer voltál és rossz volt. De mivel vak vagy észre sem veszed, hogy ismét sunyi módon jött rombolni a szerelem. Farkas Péter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szablon wykonany przez Jill