Kijelölést tiltó kód

2015. szeptember 30.

Hiába

Lelkem még most is felzaklatott, Mert a szívedbe nem vagyok ott, Mindig szerettem volna veled lenni, De szerinted ennek véget kellet vetni. Ha így döntöttél én megértem és elfogadom, Szerelmem tüzeit Te oly' hevesen oltogatod, De nem tudod eloltani, hiába is akarod, Te is szeretsz még engem hiába is tagadod, Ne töröld közös képeinket hiába is teszed Ne tégy semmi butaságot hiába súgja ezt eszed Hallgass most a szívedre hidd el jobban járunk, Túl akartunk lépni s még mindig egymásra várunk. Nem megy ez nekünk hiszen együtt kell lennünk, Az életben nekünk annyi dolgot kell tennünk. Gyere vissza és legyünk ketten boldogok, Mert amíg velem vagy, addig én az vagyok. Farkas Péter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szablon wykonany przez Jill