Kijelölést tiltó kód

2015. szeptember 27.

Miért?

Tudtam egyszer majd meg kell írnom egy versben,
hogy elhagysz, de én akkor erre gondolni nem mertem
Miért hagytál el engem? Miért lépett más helyembe?
Miért vagy még és miért leszel még a fejemben?
Mondd miért?! Miért jöttél ha mész is tovább?
Miért csináltál belőlem most egy ostobát?
Miért hiszed azt, hogy csak egy játék vagyok?
Miért nem veszed észre, hogy ember vagyok?
Mondd miért ígérted, hogy örökké együtt leszünk?
S majd mindent, örökké csakis közösen teszünk.
Hol van a szép idő mi miénk volt még régen?
E perceket keresem én ma is, Földön és égen.
Vigyázz magadra, elengedlek hiába fáj,
Kettőnk közt úgyis oly' hatalmas a táv.
Szívemben örökké ott leszel, és emlékszem rád,
Emlékszem a percre, mikor először csókolt szád.
Most pedig megmarad számomra a remény,
Hogy édes csókod egyszer újra érzem én.

Farkas Péter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szablon wykonany przez Jill